מקהלת גיא בן הינום

שישי 14:00
08.11
במה

מקהלת גיא בן הינום במופע עם חומרים מתוך האלבום החדש ״לב להבה״ וחומרים אהובים נוספים. מזמינים למופע מרחיב לב, לרגע של יחד בתוך המורכבות. 

מקהלת גיא בן הינום היא קולקטיב אמנותי שקם בירושלים ב-2015, כאלטרנטיבה לרעיון השגור של "מקהלה", וחבריה עובדים ויוצרים בשותפות מלאה. המקהלה נוסדה ומתקיימת כפרויקט משותף עם המרכז לאמנות ומחקר ״מעמותה״.

חברי וחברות המקהלה מגיעים מרקעים מגוונים: זמרים קלאסיים, מלחינים, זמרים-יוצרים, נגנים, ואמנים רב-תחומיים. יצירות המקהלה נרקמות בין מפגש למפגש מהדהוד חוזר בין האישי לקולקטיבי. כל היצירות המבוצעות על ידי המקהלה נכתבו והולחנו במיוחד בשבילה על ידי חברי המקהלה.

חברי וחברות המקהלה – נעם אחדות, רענן אמיר, אריאל לייקין, אילנה סניטמן, נתן סקופ, אבנר מרים עמית, ליה עמית, אלקסנדר פיש, תמיר פרידריך, עמית פישביין, ספיר רוזנבלט, אליה טלבר רזניק, מיכל תמרי, תום זילברברג, טל שני, שובל יניב, טוני טרוטוש אלרום, שחר שורק, גיא וינוגרדוב, יעל דושי

04.11
05.11
06.11
07.11
08.11

השנה אנחנו מציינים עשר שנים למזקקה. לאור השנה הקשה שעברה ועדיין עוברת על כולנו, אנו מוצאים שזה קצת גדול עלינו לקרוא לאירוע הזה "חגיגות". במקום זאת, החלטנו להזמין אתכם להתמקד בהאזנה עמוקה. אנחנו עדיין מאמינים גדולים בנחיצותה של תרבות ומוזיקה חיה כצורך בסיסי ואוויר לנשימה.

בהרכבת הליין־אפ של ״זיקוק״ השנה, ניגשנו למשימה בענווה, מתוך כוונה שהמוזיקה העשירה והמגוונת של המקום והזמן הזה תשקף את תמונת המציאות – בין חריקה לנחמה, בין כאב להחלמה. פסטיבל זיקוק השנה מתפרש על פני חמישה ימים ושתי במות, עם ליין־אפ שמשתרע על כל קצוות המוזיקה האמנותית בארץ - ממוזיקה מסורתית ועד ניסיונית, מג'אז לפולק, מנויז לאלקטרו, מהשפה אל המקצב.

הכניסה חופשית ⋅ בואו בשלום ✦